• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81156
+
-

فعالیت انجمن «کونگ‌فو توآ 21»  در زنجان غیرقانونی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: فعالیت انجمن کونگ‌فو توآ 21 در زنجان غیرقانونی است و عواقب فعالیت آن بر عهده اعضای آن است. به گزارش فارس، علی خلیلی در مجمع سالانه هیات کونگ‌فو استان زنجان این هیات را یکی از هیات‌های پرکار و بی‌حاشیه خواند و اظهار کرد: با حمایت از این هیات می‌توان از ظرفیت‌های این رشته در استان استفاده شود. وی با اشاره به این‌که فعالیت ورزشی بدون داشتن مجوز از فدراسیون مربوطه و وزارت ورزش و جوانان غیرقانونی است، افزود: با فعالیت‌های غیرقانونی برخورد می‌شود. خلیلی با بیان این‌که براساس نظر دستگاه‌ها فعالیت انجمن کونگ‌فو توآ 21 در زنجان غیرقانونی است، گفت: هرگونه عواقب ناشی از فعالیت این انجمن بر عهده اعضای آن است.

وی در ادامه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور را میدان بزرگی برای ظهور و شناسایی استعدادهای ورزشی خواند و ادامه داد: زنجان در دومین دوره استعدادهای برتر ورزشی پیشرفت قابل توجهی نسبت به دوره قبل داشت. مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان این‌که ورزشکاران زنجان در سال ‌جاری توانستند با مدال‌آوری در جایگاه ۱۲ بایستند، بیان کرد: در سال‌ جاری ورزشکاران 8 پله‌ در رده‌بندی مدال‌ها صعود کرده‌اند.

وی با بیان این‌که استان زنجان با میزبانی 7 رشته در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی پذیرای 3 هزار ورزشکار بوده است، ادامه داد: ورزشکاران زنجانی اعزامی به این مسابقات موفق به کسب 60 مدال شدند و افزایش 38 درصدی کسب مدال‌ها در سال ‌جاری صورت گرفته است. رئیس هیات کونگ‌فو استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به این‌که سال گذشته 102 رویداد ورزشی و فرهنگی برگزار شده است، گفت: از همه رده‌های سنی زنجان به رقابت‌های مختلف کشوری تیم اعزام شده است. علی حدادیان با اشاره به تقویم ورزشی سال‌ جاری هیات کونگ‌فو استان افزود: برگزاری 9 دوره آموزشی، 13 رویداد ورزشی و برنامه‌های متعدد فرهنگی - از جمله روز ملی کونگ‌فو - از جمله بخش‌های این تقویم هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید